30 noiembrie 2010

DON si CICI

Cine sunt ei?




"Ei sunt lumina vietii mele, soarele diminetii, cei mai fermecatori si discreti cersetori la masa mea.
Sunt clowni atunci cand sunt trista…niciodata farmecul lor nu va da gres si-mi aduc mereu un zambet pe buze.
E urechea careia am nevoie sa-i spun ceea ce nu vreau sa stie nimeni altcineva.
Ei vor dansa pentru mine, imi vor vorbi ,va fi cel mai entuziast partener de calatorie, cu maniere exemplare.Personalitatea lor are atat de multe fete , precum o bijuterie nepretuita.
Ce mai pot spune? Ei sunt Don si Cici!”

4 comentarii:

pansy spunea...

ce nostimi sunt !

Maya spunea...

Sînt super mustaciosii!Ce frumos ai scris despre sentimentele tale pentru ei.Le înteleg perfect!
Te pup ca nu te-am mai vazut de mult!

pansy spunea...

SARBATORI FERICITE SI UN AN NOU PE MASURA !

Sorin spunea...

Fie ca anul nou sa-ti aduca mai multe zambete decat impotriviri, mai multe reusite decat infrangeri si mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata. LA MULTI ANI !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...